Run run run!


Dagens pass är busenkelt att förstå och kopiera! Vi ska springa totalt 4km, du väljer själv din hastighet. Jag valde 10km/h för David skrev jogga och det är jogginghastighet för mig. När du har sprungit i fem minuter så kliver du av och kör 15 burpees, sen är det bara på bandet igen och springa 5 min till sen burpees igen. Så håller vi på tills vi når målet 4km. Det blev totalt 60 burpees för mig och jag är genomsvettig! Jag brukar inte räkna kalorier men intressant att passet brände 380kcla. Bra jobbat av oss!

Här ser ni filmen på min Insta
.

Bloggvännerna har ordet

7 svar till “Run run run!”


  1. Maline skriver:

    Bra kämpat!

    Kan inte se videon dock :/

  2. Emilia - vilse i Tyskland skriver:

    Är i Tyskland på bröllopshelg och jag och min pappa skulle ge oss ut på en 45-minuters löptur tänkte vi. 2 timmar senare kom vi tillbaka efter att ha sprungit vilse…

    Vet inte exakta kcal på det men energinivån var inte direkt hög när vi kom tillbaka 🙂 och vatten har aldrig tidigare smakat så bra!!

    Hejja oss!

  3. Emma skriver:

    Nä tacka vet jag längsskidor, jogga i naturen eller yoga. Så mycket härligare!

  4. Annie skriver:

    Attans va superbra burpees du gör!!! Vad lätt det ser ut o du ser stark ut! Verkligen stark!!! 🙂 heja 🙂

  5. Anna skriver:

    Elsker Burpees! Nei, vent… hater burpees!! Fast elsker de igjen etterpå 😉

  6. Linda skriver:

    http://www.goteborgsvarvet.se/goteborgsvarvet-21-km/#page

    Nästa utmaning från en fitnesszilla to bee, till en annan? 🙂

Lämna en kommentar