Kvällens träning


20121228-215039.jpg
Totalt 5 chins i ringar
Totalt 5 wallclimbs (tycker de är sjukt läskiga eftersom jag inte kan stå på händerna)

20121228-215234.jpg

Fem varv av: 5 burpees, 10 utfallssteg, 5 fällknivar och fem rodd med ringar.

100 knäböj gjordes på morgonen.

Bloggvännerna har ordet

4 svar till “Kvällens träning”


  1. Nina skriver:

    Hej:) Jag vill bara säga att du inspirerar mig väldigt mycket! Med det mesta och just nu med din träning. Jag hade som mål att kunna springa till våren (har haft ryggproblem) men jag måste vänta med det annars kanske jag förstör allt jag har byggt upp med att pajja ryggen helt så jag har fått komma på nya mål och ett av målen är att kunna göra chins! Och det är jag inspirerad av dig att göra. Känns coolt att vara stark!

    Ha det fortsatt skönt och ta hand om dig/er.

    Vänliga hälsningar Nina

    • Elaine skriver:

      Chins är ett jättebra mål! Jag håller tummarna för dig! Berätta gärna när du klarar din första chin! Det är en härlig känsla!

  2. Linnea Molander skriver:

    Coolingar!

    Du har inspirerat mig massor till nya träningsvanor. Visat hur det kan vara helt naturligt att träna mycket och vara stark. Nu under julen har jag åkt massa skidor och gick tom till gymmet på självaste julafton! Idag har jag köpt ett par träningsbyxor på rean och fyllt på min träningsspellista så nu riktigt längtar jag efter att gå till gymmet och springa i morgon och lyssna på alla bra låtar i mina nya byxor!

    Grymt jobbat med 5(!!!) chins!! Snacka om att vara ”stark på riktigt”!

Lämna en kommentar